شرکت رباتیک سی برج
به وب سایت رسمی شرکت صنایع رباتیک سی برج خوش آمدید
درباره وبلاگ


به نام آفرینندۀ عقل وسیع در جسم محدود آدمی سلام و درود خدا بر پیامبر اسلام و آل او که مظهر علم و دروازه دانشند. خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به خلق و انجام وظیفه علم آموزی را به ما ارزانی داد. در سال همت مضاعف و کار مضاعف و پیروی رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای جنبش نرم افزاری و پیشرفت علمی کشور عزیزمان برآن شدیم تا با همّت قشر تحصیل کرده و جویای علم، قدمی نو و بلند برای پیشرفت ایران و ایرانی برداریم. از آنجا که نوجوانان و جوانان امروز ارزنده ترین نیروهای فردای ایران عزیزمان هستند، پس سعی مان را بر آن منعطف ساختیم تا با وجود موانع بسیار و سختی راه، طرحی نو برای نوجوانان و جوانان پیاده سازی کنیم تا بتوانیم با کمک بستر های مناسب علمی و با کمک تجهیزات مناسب زمینه افزایش سرعت و بازده علمی را مهیا نماییم
آخرین مطالب
نويسندگان
تلویزیون آنلاین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 2:21 قبل از ظهر :: نويسنده : روابط عمومی شرکت

مدیریت انجمن رباتیک از اعزام دو تیم برای شرکت در دومین مسابقات کشوری دانش آموزی که در شهریور ماه 91 در شیراز برگزار میشود خبر داد و افزود : در این مسابقات در دو گروه سنی و در دو بخش رباتهای جنگجو و امداد گر شرکت خواهیم کرد که آماده سازی هر دو تیم از تیر ماه شروع خواهد شد .

مدیریت انحمن رباتیک امیدیه جناب آقای علی اکبر جعفری از حمایت کامل دانش آموزان جهت شرکت و موفقیت کسب مقام در این دوره از مسابقات خبر داد .

به امید موفقیت دانش آموزان و دانشجویان شهرستان امیدیه در مسابقات کشوری رباتیک .

پیوندهای روزانه
لینک های مفید


ورود اعضا:

Online User


statistics