شرکت رباتیک سی برج
به وب سایت رسمی شرکت صنایع رباتیک سی برج خوش آمدید
درباره وبلاگ


به نام آفرینندۀ عقل وسیع در جسم محدود آدمی سلام و درود خدا بر پیامبر اسلام و آل او که مظهر علم و دروازه دانشند. خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به خلق و انجام وظیفه علم آموزی را به ما ارزانی داد. در سال همت مضاعف و کار مضاعف و پیروی رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای جنبش نرم افزاری و پیشرفت علمی کشور عزیزمان برآن شدیم تا با همّت قشر تحصیل کرده و جویای علم، قدمی نو و بلند برای پیشرفت ایران و ایرانی برداریم. از آنجا که نوجوانان و جوانان امروز ارزنده ترین نیروهای فردای ایران عزیزمان هستند، پس سعی مان را بر آن منعطف ساختیم تا با وجود موانع بسیار و سختی راه، طرحی نو برای نوجوانان و جوانان پیاده سازی کنیم تا بتوانیم با کمک بستر های مناسب علمی و با کمک تجهیزات مناسب زمینه افزایش سرعت و بازده علمی را مهیا نماییم
آخرین مطالب
نويسندگان
تلویزیون آنلاین
پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:35 قبل از ظهر :: نويسنده : روابط عمومی شرکت

خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد. با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته است اشک‌های شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند.

تابستان شاد و به یاد ماندنی در انجمن رباتیک امیدیه  


شرکت بچه ها در این کلاس ها مزایای غیرقابل انکاری دارد. بعضی بچه ها ترجیح می دهند که تمام تعطیلات را در خانه و پای تلویزیون و کامپیوتر بگذرانند که این موجب بی تحرکی، انزوای اجتماعی، کسالت و درون گرایی می شود اما همین که بچه بداند هفته ای دو روز برای مثال، باید ۹ صبح به کلاس نقاشی  یا ژیمناستیک برود، الزام به تحرک و فعالیت را احساس می کند. شرکت در کلاس های تابستانی می تواند موجب تقویت اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی کودکان شود. از طرف دیگر انتخاب کلاس ها اگر درست انجام شود، می تواند موجب رشد استعدادها و جهت دهی مثبت به توانایی های دانش آموزان شود.

▪ اگر خانواده ای مدام کوشش کند ولی در چنین لحظاتی فرزندش را رها کند، ممکن است خطرآفرین باشد. اگر هم قرار است فراغت نقش آزادی داشته باشد، پس نظارت مستقیم و اجبار هم نمی تواند همیشه موثر باشد اما نظارت از راه دور، نظارت نامریی و با رعایت احترام و ایجاد گزینه های مطلوب یک اصل درست کار در خانواده است.

ـ کلاس های تابستانی بسیار متنوع اند؛ مانند کلاس های ورزشی، هنری و آموزشی رباتیک . اینکه دانش آموز دوست دارد در چه رشته ای فعالیت کند، مهم ترین نکته است اما روان شناسان معمولا کلاس های آموزشی و کلاسیک مانند زبان را برای تابستان توصیه نمی کنند، به ویژه برای بچه هایی که فشارهای درسی و انضباطی را تجربه کرده باشند و برای بچه های دبستانی این قبیل کلاس ها توصیه نمی شود. این دانش آموزان در تابستان نیازمند بازسازی روانی هستند، نه کلاس های سنگین آموزشی که مسوولیت های دیگری را به آنها تحمیل می کند. ما برای این بچه ها کلاس های مفرح و شاد مانند کلاسهای آموزشی رباتیک را توصیه می کنیم. البته نوع کلاس باید با توجه به شرایط روانی، سنی و تفاوت های فردی وعلایق دانش آموزان انتخاب شود. از طرفی بسیاری از تست های روان شناسی حتی در سنین پایین نیز موجب بروز استعدادهای کودک می شود و والدین می توانند بفهمند که فرزندشان چه توانایی و استعدادی دارد.

مدیریت انجمن رباتیک :   اوقات بیکاری فرصت ارزشمندی است برای کشف استعدادهای نهفته خود یا شناسایی توانمندی هایی از ذهن و روح و جسم مان که از آن ها بی خبریم. علاوه بر این می توان با استفاده از شیوه های مختلف از اوقات بیکاری برای التیام روح و جسم و رفع خستگی و کسالت استفاده کرد

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:58 قبل از ظهر :: نويسنده : روابط عمومی شرکت

روزي يک مرد با خداوند مکالمه اي داشت: 'خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلي هستند؟ '، خداوند او را به سمت دو در هدايت کرد و يکي از آنها را باز کرد، مرد نگاهي به داخل انداخت، درست در وسط اتاق يک ميز گرد بزرگ وجود داشت که روي آن يک ظرف خورش بود، که آنقدر بوي خوبي داشت که دهانش آب افتاد، افرادي که دور ميز نشسته بودند بسيار لاغر مردني و مريض حال بودند، به نظر قحطي زده مي آمدند، آنها در دست خود قاشق هايي با دسته بسيار بلند داشتند که اين دسته ها به بالاي بازوهايشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتي مي توانستند دست خود را داخل ظرف خورش ببرند تا قاشق خود را پر نمايند، اما از آن جايي که اين دسته ها از بازوهايشان بلند تر بود، نمي توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند.
        مرد با ديدن صحنه بدبختي و عذاب آنها غمگين شد، خداوند گفت: 'تو جهنم را ديدي، حال نوبت بهشت است'، آنها به سمت اتاق بعدي رفتند و خدا در را باز کرد، آنجا هم دقيقا مثل اتاق قبلي بود، يک ميز گرد با يک ظرف خورش روي آن و افراد دور ميز، آنها مانند اتاق قبل همان قاشق هاي دسته بلند را داشتند، ولي به اندازه کافي قوي و چاق بوده، مي گفتند و مي خنديدند، مرد گفت: 'خداوندا نمي فهمم؟!'، خداوند پاسخ داد: 'ساده است، فقط احتياج به يک مهارت دارد، مي بيني؟ اينها ياد گرفته اند که به يکديگر غذا بدهند، در حالي که آدم هاي طمع کار اتاق قبل تنها به خودشان فکر مي کنند!'

پیوندهای روزانه
لینک های مفید


ورود اعضا:

Online User


statistics